Bună lume!

Bună dragă lume!Pe acest blog eu voi scrie TOT…aproape tot.

Deci să începem cu începutul. Eu sunt o fată. Ma numesc Sofia. Sunt o tînără puștioaică nebunatică (în sensul bun al cuvîntului). Sunt pasionată de cîntec, dans energic (de acela care scoate tot ce ai din tine, ca la urma sa cazi jos de oboseala, dar eu am prea multa energie și nu cad. Acest dans îl practic acasă.Bieții vecini!!!), îmi place sa împletesc, să cos, sa fac ceva frumos de mîna…precum o felicitare…dar sa nu credeți ca sunt o fană a orelor de educație tehnologică, mie îmi place sa ma ocup cînd vreau eu și să fac ceea ce vreau eu. Sunt o persoană careia îi place LIBERTATEA, nu îmi place sa fiu sub comanda cuiva. Îmi plac decoratiunile. Am o imaginație foarte bogata.

Dacă vorbim despre învățătură…eu învăț în liceul teoretic „Spiru Haret”. Obiectul meu preferat este engleza, ceea ce e straniu. Învăț doar pe 10 și pe 9. Rareori cînd primesc un 8. Activitățile mele extrașcolare sunt:engleza, italiana, designul interior și hande made.

Calitățile mele spirituale sunt: nebunatică, bună, generoasa (uneori pot fi cam zgîrcita), liberală (dar nu în sensul politic) …și ce sa va mai spun…sunt UNICĂ.

Familia mea nu e mare. Suntem doar 4: eu, mama, tata și pisica mea Pruha (Prușa, Cucia, Cuciundric, Puha și alte diminutive…).

Eu mai am un blog. E sofiazgureanu.blogspot.com! Intrați și pe el!!!

Запись опубликована в рубрике Без рубрики. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

